سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Mosafer e Taghdir

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم گفت: حمید استیلی با بازگرداندنم به پرسپولیس مرا تا آخر عمر مدیون خودش کرد.

 

شیث رضایی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت به این تیم اظهار داشت: جلسه ای با آقای استیلی داشتم که پایه و اساسش بر اساس نظم، انضباط کاری است که امسال می‌خواهیم انجام دهیم. خیلی خوشحالم از اینکه دوباره به پرسپولیس برگشتم و امیدوارم سال خیلی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: از سرپرست باشگاه و سرمربی تیم، تشکر می کنم از اینکه شرایطی را فراهم کردند که من بتوانم برگردم و به هیچ وجه ناراحت نیستم از اینکه این تیم را ترک نکردم. حمید استیلی از من حمایت نمود و تا آخر عمر مرا مدیون خودش کرد و قطعا جواب اطمینان ایشان را خواهم داد.

وی ادامه داد: شش ماه بیرون نشستم و انگیزه ام بسیار زیاد است، خیلی چیزها را می خواهم ثابت کنم که در مصاحبه هایم نمی گویم چرا که می خواهم به آنها عمل کنم و امیدوارم انشاء ا... پرسپولیس با موفقیت کامل در جام های مختلف حاضر شده و نتایج مطلوب و مورد انتظار هواداران را کسب کند. امسال تیمی را خواهیم داشت که پایه و اساسش بر مبنای رفاقت است.

مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط بدنی اش گفت: وضعیت بدنی مناسبی دارم که با رژیم غذایی، خیلی لاغر شده ام. صبح و بعدازظهر تمرین می کنم و وزنم را از 86 کیلوگرم به 78 کیلو گرم کاهش داده ام.

شیث رضایی درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس نیز افزود: با علی کریمی دوست هستم و در تیم ملی نیز با هم کار کرده ایم. یقینا حضور علی کریمی کمک زیادی به موفقیت پرسپولیس خواهد کرد و بازی کنار چنین بازیکن با تجربه ای برای من افتخار است.


نوشته شده در چهارشنبه 90/4/1ساعت 5:50 عصر توسط آرش اکبری نظرات ( ) |


Design By : Pichak